جمعه 14 اردیبهشت 1403

شهبازی مدیر اجرایی موسسه فرهنگی هنری خاطره سرای نشاط  اعلام کرد : موسسه فرهنگی هنری خاطره سرای نشاط "تهران دابشو " برگزار می کند

سرویس فرهنگ و هنر موج برنا –  شاخصهای نشاط در جوامع مختلف متفاوت است ، شاخصهایی که می تواند رشد کند ،  تغییر داشته باشد بهبود یابد یا ...

در این میان موسسات و انسانهایی هستند که می توانند چرخه را طوری بچرخانند که براستی این مهم محقق شود که :

                                                  " خنده برهر درد بی درمان دواست "

موسسه فرهنگی هنری خاطره سرای نشاط ، در راستای  اهداف فرهنگی ، اجتماعی خود اقدام به برگزاری برنامه های خاص و ویژه جهت رشد نشاط در جامعه دارد ، در همین راستا اقدام به برگزاری "تهران دابشو" می نماید .

شهبازی مدیر اجرایی موسسه فرهنگی هنری خاطره سرای نشاط با  بیان این مطلب افزود : این موسسه در نظر دارد برای ایجاد نشاط در بین جامعه ،بهترین برنامه را انتخاب و گلچینی از بهترینها را برای اجرا در گیلان انتخاب کند .

شهبازی افزود : این برنامه می تواند برای گروههای سنی نوجوان و جوان جذاب و برای خانواده ها پر هیجان باشد .

وی افزود : هومن خیاط که در اجرا متنوع و پرفروغ است ، اجرا و سرپرستی دوبله همزمان انمیشنهای معروف را برعهده خواهد داشت که در نوع خود جذاب و دوست داشتنی خواهد بود .

شهبازی در پایان گفت : برنامه های متنوع و جذابی برای همشهریان و استانیها داریم که یک برنامه گروهی ویژه نسل جوان و یک کنسرت با اجرا حاجیلی در منطقه آزاد خواهیم داشت .



 

 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna